Hej,

Hade förhoppningar att få ner en egen rörspetsbrunn, men det tar stopp ett par meter ner och det är inte tillräckligt djup.
Behöver tips på någon vettiga borrare i Skåne. Verkar vara ett nonchalant släkte då ingen svarar på mailförfrågningar.
Tror inte det behövs borras så långt, kanske tom går att köra med typ Skurupsborr, fast på en maskin.

Så, finns det någon här att rekommendera?
 
kulle
Rena skrev:
...Verkar vara ett nonchalant släkte då ingen svarar på mailförfrågningar.....
Inte alla uppfattar ett mail som en "seriös" kontakt. Det finns många olika kulturer hur vi hanterar och uppfattar digitala media.

Lite synd :(
För mig är ett mail lika seriöst som ett samtal eller brev, men som jag kan läsa eller skicka det precis när jag har tid och det passar (vilket man knappast kan säga om telefon).
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
kulle skrev:
Nu är det nog 10 år sedan jag anlitade dem, men dom gjorde ett snabbt och bra jobb
[länk]
Tack för tipset, tillhör dem som inte svarar på mail, men får väl ringa.
 
MagHam skrev:
Inte alla uppfattar ett mail som en "seriös" kontakt. Det finns många olika kulturer hur vi hanterar och uppfattar digitala media.

Lite synd :(
För mig är ett mail lika seriöst som ett samtal eller brev, men som jag kan läsa eller skicka det precis när jag har tid och det passar (vilket man knappast kan säga om telefon).
Ja det är tråkigt att vissa inte hanterar mail bra, i synnerhet när man har det som kontaktväg på sin hemsida.

Håller med dig.
 
Äntligen! Två som svarat, känns dock väldigt dyrt med tanke på att vattnet är högt, får luska vidare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.