2 465 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Brunnsborrare Skåne - ingen svarar på mail
Hej,
Hade förhoppningar att få ner en egen rörspetsbrunn, men det tar stopp ett par meter ner och det är inte tillräckligt djup.
Behöver tips på någon vettiga borrare i Skåne. Verkar vara ett nonchalant släkte då ingen svarar på mailförfrågningar.
Tror inte det behövs borras så långt, kanske tom går att köra med typ Skurupsborr, fast på en maskin.
Så, finns det någon här att rekommendera?
Hade förhoppningar att få ner en egen rörspetsbrunn, men det tar stopp ett par meter ner och det är inte tillräckligt djup.
Behöver tips på någon vettiga borrare i Skåne. Verkar vara ett nonchalant släkte då ingen svarar på mailförfrågningar.
Tror inte det behövs borras så långt, kanske tom går att köra med typ Skurupsborr, fast på en maskin.
Så, finns det någon här att rekommendera?
Nu är det nog 10 år sedan jag anlitade dem, men dom gjorde ett snabbt och bra jobb
http://www.jerrysbrunnsborrningar.se/
http://www.jerrysbrunnsborrningar.se/
Inte alla uppfattar ett mail som en "seriös" kontakt. Det finns många olika kulturer hur vi hanterar och uppfattar digitala media.Rena skrev:
Lite synd
För mig är ett mail lika seriöst som ett samtal eller brev, men som jag kan läsa eller skicka det precis när jag har tid och det passar (vilket man knappast kan säga om telefon).
Ja det är tråkigt att vissa inte hanterar mail bra, i synnerhet när man har det som kontaktväg på sin hemsida.MagHam skrev:Inte alla uppfattar ett mail som en "seriös" kontakt. Det finns många olika kulturer hur vi hanterar och uppfattar digitala media.
Lite synd
För mig är ett mail lika seriöst som ett samtal eller brev, men som jag kan läsa eller skicka det precis när jag har tid och det passar (vilket man knappast kan säga om telefon).
Håller med dig.
Klicka här för att svara