Jag har nyligen installerat en ny köksfläkt och problemet som jag inte kände till innan (första huset) är att den brummar/viner ganska mycket när det blåser ute. Jag har dragit en ny kanal upp genom taket och jag har även installerat ett nytt kallrasskydd så nära yttertaket som jag kan. Men det viner fortfarande så jag undrar: Är det någon mer än jag som har detta problem? Finns det någon lösning? Tacksam för svar!