35 805 läst ·
53 svar
36k läst
53 svar
Brukar man bygga lösvirkeshus så här?
Jag tycker vi sätter en regel i den här tråden att det är obligatoriskt att köra inom Linderöd när man är i närheten och spana in hur/om bygget framskrider. Och så rapportera med bilder. Deal?
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Deal! Vi kör förmodligen åt det hållet inom några veckor. Det gäller bara att komma ihåg att ta gamla vägen 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Spännande 
Bump! Någon som har en uppdatering?
Klicka här för att svara





