J Jakethesnake #1 Medlem · Stockholm · 112 inlägg 7 maj 2011 17:01 Jakethesnake Medlem Stockholm 112 inlägg 7 maj 2011 17:01 #1 Hallå Var förbi Bromma Järn idag och upptäckte att det var stänkt. Kikade genom dörrarna och såg att det var rörigt i lokalen. Såg ingen lapp och hemsidan är även den nere. Någon som vet vad som hänt?
Hallå Var förbi Bromma Järn idag och upptäckte att det var stänkt. Kikade genom dörrarna och såg att det var rörigt i lokalen. Såg ingen lapp och hemsidan är även den nere. Någon som vet vad som hänt?
bygga_bo #2 Medlem · Skåne · 2 315 inlägg 7 maj 2011 17:25 bygga_bo Medlem Skåne 2 315 inlägg 7 maj 2011 17:25 #2 http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/169591-en-epok-har-gatt-i-graven.html