Hej!
Spacklade väggarna i helgen. Självklart blev det bubblor. Tapeten var ren och med Tretex bakgrund.

Har punkterat bubblorna och slipat en omgång.
När jag spacklat andra varvet kan det komma nya bubblor på nya ställen? Eller är bubbelbaden borta? Visst försvinner märkena från punkan när jag spacklat andra gången!
Tacksam för hjälplite uppgiven
 
  • Närbild av en nyspacklad vit vägg med små märken och en stege som skapar en skugga på väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg med spacklingsarbete, synliga bubblor och märken efter punktering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är det ca 24timmar sedan spacklet åkte på.....
 
Jag spacklar aldrig tapet utan att spärra av ovan givna anledning. Nu får du ju bara hålla tummarna att du får bubblorna att stanna. Sen är jag inte speciellt förtjust i Tretex heller och skulle inte börjat spackla på det heller men det är en annan sak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.