Jag var i kontakt med Diapol i dag och efter allt om och med så kortar de ner skivorna till 61 cm.

Det känns mer rätt nu när vi får det som vi från början ville ha det. Jag hade nog retat ihjäl mig på den saken så länge vi bor i detta hus.
 
Eller så kommer du att ångra att du valde så fasligt grunda skivor..: :D
 
Mäster skrev:
Eller så kommer du att ångra att du valde så fasligt grunda skivor..: :D
Men då kan jag ju flytta ut dem 1 centimeter eftersom vi kommer att ha en glasskiva på väggen som döljer skarven i vilket fall som helst ;)
 
Bra! Snyggare med 61 cm.
 
Väcker en gammal tråd. Rent utseende, vad är snyggast, 20 mm eller 30 mm? Det verkar i dag gå mot tunnare skivor där även 12 mm har blivit vanligt.

Ser 30 mm lite 90-tal ut kanske?

Står i valet och kvalet.
 
Jag röstar på 30 om du ska något som helst överhäng. På ställen där stenen livar i framkant med skåp/byrå eller var man nu har stenskiva funkar tunnare bättre.
 
  • Gilla
Vispen74
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.