6 766 läst ·
20 svar
7k läst
20 svar
Bredd på bänkskivor
Jag var i kontakt med Diapol i dag och efter allt om och med så kortar de ner skivorna till 61 cm.
Det känns mer rätt nu när vi får det som vi från början ville ha det. Jag hade nog retat ihjäl mig på den saken så länge vi bor i detta hus.
Det känns mer rätt nu när vi får det som vi från början ville ha det. Jag hade nog retat ihjäl mig på den saken så länge vi bor i detta hus.
Bra! Snyggare med 61 cm.
Väcker en gammal tråd. Rent utseende, vad är snyggast, 20 mm eller 30 mm? Det verkar i dag gå mot tunnare skivor där även 12 mm har blivit vanligt.
Ser 30 mm lite 90-tal ut kanske?
Står i valet och kvalet.
Ser 30 mm lite 90-tal ut kanske?
Står i valet och kvalet.
Klicka här för att svara