Hej på er alla kunniga byggare. Vi har precis byggt en altan som är ca 12 gånger 6 meter. Blev skit bra. Nu till min fråga, vi vill ha trapp på 2 st sidor av denna. Dvs trappen ska vara 12*6 meter. Nu till problemet som vi har fastnat på. I ena hörnet är det ca 50 cm högt, i den andra är det ca 75 cm högt. Hur gör man på enklaste sättet en snygg trapp på detta? Är det enklast att fylla upp där det är som högst eller hur ska man göra ?
Crille.