Ska man lägga 40200:- på en braskamin ( contura c680)
genom husföretaget eller ska man köpa själv. Vad ligge en sådan kamin på då, finns det någon som har priser ?
 
Har också kollat på contura 680 och den låg på 18-19000:- (ink moms och oprutat). Sedan tillkommer ju skorsten, för mig 10-12000:-, enklast möjliga, rakt upp, isolerad på vinden. Installationen är enkel.

Contura har en nyhet, 580, som 680 fast med små sidofönster, vet ej priset men den är snyggare...

/Pär A
 
Vi köpte contura 680 på mässan i Göteborg, vi fick betala 28.800:- då har vi med golvskiva i glas och allt som behövs, exkl install!!!!
Vi är jättenöjda ;D ;D

Den nya 500 serien är mycket mindre än 680 så det är ju en smaksak om man gillar litet eller stort ??? ???
Mvh Maria
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.