645 läst ·
3 svar
645 läst
3 svar
brännings problem
jag har ett problem med min brännare device buffer pendlar som en galning så bränhastgiheten blir bara 1.1x vad är det som är galet o när man bränner blir datorn tokslö ?
Datorn har 3gb i ram 2.4 duocore propp den funkade fin fint innan jag bytte moderkort
Datorn har 3gb i ram 2.4 duocore propp den funkade fin fint innan jag bytte moderkort
Har du installerat nya drivrutiner för moderkortet? Detta är speciellt viktigt om det olika chipset-tillverkare på moderkortet. Egentligen bör man nästan installera om Windows om man byter moderkort.
Det brukar vara speciella drivrutiner för att hantera diskarna.
Kan också vara så att diskarna gått ner i PIO-läge. Testa och se om du kan aktivera DMA på dem istället.
Kan också vara idé att defragmetera litegrann.
Det brukar vara speciella drivrutiner för att hantera diskarna.
Kan också vara så att diskarna gått ner i PIO-läge. Testa och se om du kan aktivera DMA på dem istället.
Kan också vara idé att defragmetera litegrann.
Allt är om installerta nytt xp windows med sp3 osv...
Hur o var kollar man om diskarna är i PIO läge osv.. ??
Hur o var kollar man om diskarna är i PIO läge osv.. ??
Enhetshanteraren hittade jag det så nu är jag me
Klicka här för att svara