Idag har Martin Timell, Arge snickaren med flera byggprogramledare skrivit en debattartikel i DN, där man hyllar ROT-avdraget.
Låt ROT-avdraget vara kvar
När man har ett småhus som behöver renoveras kan man ju inte annat än att hålla med.

Du kan läsa blogginlägget här: Brandtal för ROT-avdraget
 
ROT eller RUT saksamma, grundproblemet kvarstår vilket är de ohemula skattekilar som gör det svårt för vanligt folk att köpa tjänster. Kan tycka att ett generellt avdrag för tjänsteköp eller lägre inkomstskatter vore ett bättre alternativ!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.