Hej!
Håller på att försöker brandsäkra schaktet som leder ner till grannen. Blir inte klok av all läsning om extrema brandkrav.
Höjden på brandmassan är 3 cm. Bör jag fylla ytterligare? Läste 100 mm någonstans.
Bör man bygga in massan med 2 lager av gips, som en låda upp till träbjälkarna?
Inte isolerat kopparrören (kallvatten) eller MA röret innan massan applicerades. Har jag begått fel?
Vet ni om brandkraven är tillfredställa om grannen har 2 lager av gips och schaktet täpps igen på fagmässigt vis?