jag vet att när jag själv gick på byggena, mineriten satte vi i brandutrymmen och ibland även som förrådsskiljande. ett helvete att arbeta med, såga typ med den sämsta fogsvansen och borra allt innan man ens kunde tänka på att resa upp skivan.
men nu e det ju så att om det inte finns nåt annat material än minerit till min kamin så måste jag helt enkelt använda det. men det är ju dyrt som satan.....
men nu e det ju så att om det inte finns nåt annat material än minerit till min kamin så måste jag helt enkelt använda det. men det är ju dyrt som satan.....
tack för tipset byggaren, men om du kollar på bilden så tror jag att det kommer se lite klumpigt ut. och jag tror personligen att skillnaden mellan varmt och kallt kommer göra att bruket spricker med tiden.
Men som sagt, tack för tipset, jag ska suga på den karamellen ett tag så får jag se hur det blir.
Men en sak som jag inte tror går att lösa. Sotluckan som finns på framsidan, jag måste se till att den går att komma åt oxå. hmnmmm får fundera vidare...
Men som sagt, tack för tipset, jag ska suga på den karamellen ett tag så får jag se hur det blir.
Men en sak som jag inte tror går att lösa. Sotluckan som finns på framsidan, jag måste se till att den går att komma åt oxå. hmnmmm får fundera vidare...
Klicka här för att svara