Hej allesammans!

har en fråga om ett pris jag har fått!

det gäller ett panplåttak från armats ( http://www.armat.se/prod.asp?prodid=11&submenu=2&subtop=1&sublevel2=3)

och har fått följande pris för 150m2 utan rote utan det läggs på gamla falsade taket.
hade inte tänkt göra jobbet själv utan faktiskt leja bort det för en gångs skull....

150m2 panplåt
vindskiveplåt
fotplåt
nock
tätband
och skruv

för detta material får jag betala 19500 + moms. exl jobbet
känns det som ett rimligt pris eller är det för högt/lågt?

tacksam för svar av någon kunnig på tak, eller som har gjort om sitt tak.

Mvh Dan
 
Hej en fråga bara, vad är det för panplåt du ska montera? Alltså vilket fabrikat och modell??

Priset ser helt ok ut tycker ja iaf, om det handlar om 0,55mm plåt..
 
Tjena

Tack för svaret, det är armat , och vet inte vilken modell det är ännu , men en svart pannplåt.
och det ät 0.55mm plåt som det handlar om !

/dan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.