10 057 läst ·
18 svar
10k läst
18 svar
Bra pris på Isodrän efterlyses i STHLM
MDT brukar sälja för listpris för att inte ställa till det för sig med återförsäljarnätet.
Man behöver:
Isodrän
täcklist
spikplugg till täcklisten
PL200 till isodränskivorna så de sitter uppe tills man återfyllt
tätmassa för att täta tätlisten
fiberduk
dränering
Man behöver:
Isodrän
täcklist
spikplugg till täcklisten
PL200 till isodränskivorna så de sitter uppe tills man återfyllt
tätmassa för att täta tätlisten
fiberduk
dränering
Produkter som diskuteras: "spikplugg"
Spikplugg
Spikpluggar är infästningskomponenter designade för att användas med spik och kan användas i flera olika material. Dessa pluggar har en förförankrad spik inuti sig, vilket gör installationen snabb och enkel.
Läs mer
Jag har pratat lite ytligt med Beijer Lissma om detta och lite bättre priser blir det. Hur lite bättre priserna blir återstår att se.
Själv är jag dock någon månad från en mtlr spec osv men det går väl att synka på nått vis.
Själv är jag dock någon månad från en mtlr spec osv men det går väl att synka på nått vis.
Kan vara värt att kolla med Byggole i Nacka, man kan få hyfsade rabatter om det är lite volym på det man köper. Har för mig att dom har nån av iso-/pordränskivorna.
Fick 18% på ca 20 paket Thermisol och 14% på en pall flytspackel.
Akta er däremot för att köpa avloppsrör där, 260 spänn för ett 100cm*110mm rör som kostar under femtilappen på bauhaus.
Fick 18% på ca 20 paket Thermisol och 14% på en pall flytspackel.
Akta er däremot för att köpa avloppsrör där, 260 spänn för ett 100cm*110mm rör som kostar under femtilappen på bauhaus.
Ny har jag snart dränerat klart. Till sist köpte jag Pordrän av CPI AB i Upplands Väsby. 110 kr m2 + moms för 100 mm. 70 mm kostar 70 kr m2. I detta ingick även hemkörning. Detta var alltså billigare än vad Pordrän själva säljer för ??
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden