1 113 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Bra parasoll, finns det?
Tänkte köpa ett parasoll till trädäcket. Det ska kunna flyttas runt. Min tidigare erfarenhet är att de jag köpt blåst sönder relativ snabbt.
Finns det någon som har ett de är nöjda med? Hur tung fot har ni? Ska stå relativt blåsigt till.
Finns det någon som har ett de är nöjda med? Hur tung fot har ni? Ska stå relativt blåsigt till.
Har ett som är 3 m i diameter vilket inte är särskilt stort. Köpte den tyngsta foten jag kunde hitta på Bauhaus och det har fungerat bra även i hård vind men blåser det mycket och när man inte sitter där bör man fälla ihop parasollet och sätta en rem/spännband runt. Efter ett antal år har solen dock blekt tyget så det är dags att titta efter ett nytt parasoll.
Produkter som diskuteras: "spännband"
Spännband & remmar
Upptäck vårt sortiment av spännband och remmar, perfekt för att säkra last och utrustning under transport eller lagring. Vårt sortiment omfattar allt från lätta spännband för enklare uppgifter till tunga lastremmar för tyngre jobb.
Läs mer
Bra, vad är det för märke på parasollet?J Josth skrev:Har ett som är 3 m i diameter vilket inte är särskilt stort. Köpte den tyngsta foten jag kunde hitta på Bauhaus och det har fungerat bra även i hård vind men blåser det mycket och när man inte sitter där bör man fälla ihop parasollet och sätta en rem/spännband runt. Efter ett antal år har solen dock blekt tyget så det är dags att titta efter ett nytt parasoll.
Nu frågar du om ett flyttbart, men har du övervägt ett fastskruvat stort vrid- och tiltbart parasoll? Blåsigt här med och för oss funkade det med ett sådant som vi vrider och lutar efter behov.Fredrik 234543 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden