Hejsan.
Vi planerar att bygga hus utanför Kalmar. Det jag funderar på är bra och pålitliga hustillverkare.
Vi hade siktat in oss på Vårgårda hus och Villa Ekhagen men efter att ha läst recensioner så känns det inte så bra. Vi planerar ett enplanshus ca 150 kvm gärna i vinkel.

Är det någon som vill dela med sig erfarenheter av hustillverkare som är bra att ha att göra med som bygger i Kalmar?
Tar tacksam emot alla tips och råd.

Vänliga hälsningar Mia
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.