Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Då verkar ju Kjells bättre, den tål 3500
Fairlane Fairlane skrev:
Den som Biltema hade (den verkar inte finnas kvar) hade max 550 W på master, vilket gör att man inte kan sätta vilket verktyg som helst där.

På min grovdammsugare så finns det även en liten fördröjning som gör att inte dammsugare stänger av direkt utan snurrar på några sekunder till, vilket känns vettigt.
2000w klarar Biltemas verktygsuttag på den lilla, om det var det som avsågs. Med fördröjning! 799. Har en och är nöjd för det priset.

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
john68 john68 skrev:
2000w klarar Biltemas verktygsuttag på den lilla, om det var det som avsågs. Med fördröjning! 799. Har en och är nöjd för det priset.
Det du citerat handlar om grenuttag med master/slave uttag

Har du kikat på Bosch GAS 15? Går att få för 1500 ungefär på https://www.baumarkteu.de/
Har den gamla modellen och är nöjd, har dock mest använt den som torrsug.

nikasp
mexitegel mexitegel skrev:
Har du kikat på Bosch GAS 15? Går att få för 1500 ungefär på [länk]
Har den gamla modellen och är nöjd, har dock mest använt den som torrsug.
Var det där verkligen nödvändigt? :) Är just blå Bosch jag helst köper (2x skruvdragare, laserpass, tiger, lasermätare). Såg bra ut då den verkade vara rätt kompakt.

• Gilla
lopec och 1 till
  • Laddar…
Ooups :crysmile:

• Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp
Ooups :crysmile:
Haha, noterar innan någon annan köper att det är den som heter GAS 15 PS som har uttag för verktyg, antar att PS kanske står för power supply.

Aha, jag såg de olika modellerna men fick inte klart för mig skillnaden (y). Du har redan köpt alltså? :rolleyes:

EDIT: Vet inte om denna har avslagsfördröjning? Jag var helt inne på att det var ett måste men så föll det sig inte bättre än att jag köpte en sugare utan ändå och den funktionen är inget jag saknat så här i efterhand.

• Gilla
Kingen2020
  • Laddar…
nikasp
Aha, jag såg de olika modellerna men fick inte klart för mig skillnaden (y). Du har redan köpt alltså? :rolleyes:

EDIT: Vet inte om denna har avslagsfördröjning? Jag var helt inne på att det var ett måste men så föll det sig inte bättre än att jag köpte en sugare utan ändå och den funktionen är inget jag saknat så här i efterhand.
Nädå, inte köpt än. Jag gillar kassettfilter på Kärcher och har inte räknat bort dem än. Och just jag, har ju GCM 8 SJL också (kap/ger) så är väldigt pro-Blå Bosch.

• Gilla
C.Lundin
  • Laddar…
Är mycket nöjd med min Stihl SE62 E. Lite över budget, men kan vara ett alternativ

Kör med Cocraft PRO WS-30 och är nöjd. Kostar just nu 999 annars 1495

Mvh Anders

A andy999 skrev:
Prissänkt till 750 kr:)
[länk] | 2019 Spring | Sales&utm_content=2019-03-14 | Krisberedskap | Mail 1&utm_term=cocraft-pro_image
Grymt pris, var det inte 5 års garanti också? Nästan så jag köper en til

Håll inte på och grumla TS sinne nu. Han är ju hjärntvättad på blå Bosch, det kan få allvarliga konsekvenser om han vaknar upp ur den psykosen utan professionell hjälp.

• Gilla
Eric Öbo och 1 till
  • Laddar…
T Tosse skrev:
Grymt pris, var det inte 5 års garanti också? Nästan så jag köper en til
Ja, det är 5 års garanti.
Hade jag inte haft 2 grovdammsugare sedan tidigare hade jag definitivt köpt en själv:)

• Gilla
Eric Öbo
  • Laddar…
A andy999 skrev:
Ja, det är 5 års garanti.
Hade jag inte haft 2 grovdammsugare sedan tidigare hade jag definitivt köpt en själv:)
Jag har också två, men grovgrovisen börjar ge upp... vissa samlar gamla bilar, frimärken och annat. Andra dammsugare!

• Gilla
Eric Öbo och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.