15 859 läst ·
45 svar
16k läst
45 svar
Bra grovdammsugare för 1000-lappen?
Kim Gyllenhorn skrev:
2000w klarar Biltemas verktygsuttag på den lilla, om det var det som avsågs. Med fördröjning! 799. Har en och är nöjd för det priset.Fairlane skrev:
Den som Biltema hade (den verkar inte finnas kvar) hade max 550 W på master, vilket gör att man inte kan sätta vilket verktyg som helst där.
På min grovdammsugare så finns det även en liten fördröjning som gör att inte dammsugare stänger av direkt utan snurrar på några sekunder till, vilket känns vettigt.
Har du kikat på Bosch GAS 15? Går att få för 1500 ungefär på https://www.baumarkteu.de/
Har den gamla modellen och är nöjd, har dock mest använt den som torrsug.
Har den gamla modellen och är nöjd, har dock mest använt den som torrsug.
Var det där verkligen nödvändigt?mexitegel skrev:
Produkter som diskuteras: "lasermätare"
Avståndsmätare
Avståndsmätare med laser är ett mycket exakt och effektivt verktyg för att mäta avstånd. De kan användas i flera olika situationer, från att uppskatta dimensioner av ett rum för renovering, till mer komplexa uppgifter inom byggbranschen,
Läs mer
Aha, jag såg de olika modellerna men fick inte klart för mig skillnaden
. Du har redan köpt alltså? 
EDIT: Vet inte om denna har avslagsfördröjning? Jag var helt inne på att det var ett måste men så föll det sig inte bättre än att jag köpte en sugare utan ändå och den funktionen är inget jag saknat så här i efterhand.
EDIT: Vet inte om denna har avslagsfördröjning? Jag var helt inne på att det var ett måste men så föll det sig inte bättre än att jag köpte en sugare utan ändå och den funktionen är inget jag saknat så här i efterhand.
Nädå, inte köpt än. Jag gillar kassettfilter på Kärcher och har inte räknat bort dem än. Och just jag, har ju GCM 8 SJL också (kap/ger) så är väldigt pro-Blå Bosch.mexitegel skrev:
Aha, jag såg de olika modellerna men fick inte klart för mig skillnaden. Du har redan köpt alltså?