Ska måla de @#€% syd-väst fönstrena igen! >:(

Någon som har nåt tips på hur jag ska göra för att de ska hålla ett par sommrar i alla fall? Tips på nån bra färg??? (den bästa)

Tack
/Peter
 
Cuprinols fönsterfärg funkar jättebra. ;)
 
VX kan vara något att rekommendera..
 
Båtfærg, jag målade mina fønsterramar med båtfærg på sommarstugan før 5-6 år sedan och de ser fortfarande lika fina ut. Kommer inte ihåg vad det var før færg, men det var iaf træfærg før målning ovanfør vattenytan.

Olof
 
Nja, så billigt var det nog inte en enlitersburk kostade runt 100 lappen, men å andra sidan så behøver jag fortfarande inte måla om fønstrena æn på några år.
Vit færg var det och jag vet inte om det går att få i andra færger.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.