6 788 läst ·
4 svar
7k läst
4 svar
Bra fönsterfärg!
VX kan vara något att rekommendera..
Båtfærg, jag målade mina fønsterramar med båtfærg på sommarstugan før 5-6 år sedan och de ser fortfarande lika fina ut. Kommer inte ihåg vad det var før færg, men det var iaf træfærg før målning ovanfør vattenytan.
Olof
Olof
Nja, så billigt var det nog inte en enlitersburk kostade runt 100 lappen, men å andra sidan så behøver jag fortfarande inte måla om fønstrena æn på några år.
Vit færg var det och jag vet inte om det går att få i andra færger.
Vit færg var det och jag vet inte om det går att få i andra færger.
Klicka här för att svara