Hallå.

Vi tänkte kapa lite hörn i slutspurten och leja bort spackling och målning av vardagsrummet i huset.

Jag bor i Hägersten, dvs strax söder om Stockholm.

Är det någon på forumet som har god erfarenhet av en målare? Vi har själva gjort 140 kvm och är _rätt_ noggranna.
 
Hej!

Jag känner till en mycket bra målare. Tyvärr har han nyligen brutit benet och kan inte arbeta på ett tag.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.