Hallå.
Vi tänkte kapa lite hörn i slutspurten och leja bort spackling och målning av vardagsrummet i huset.
Jag bor i Hägersten, dvs strax söder om Stockholm.
Är det någon på forumet som har god erfarenhet av en målare? Vi har själva gjort 140 kvm och är _rätt_ noggranna.