Planerar for ett nybygge under aret. Finns det nagon som har erfarenheter (bra eller daliga) av byggfirmor i Norrkopingsomradet?

Lutar at nagon form av generalentreprenad med arkitekten i ena hornet och byggfirman i andra.
 
Jag är också intresserad av bra byggare, VVS:are, elektriker, grundläggare mm. Gärna någon som är billig på att lägga puts på fasaden också. Gäller även för mig i Norrköping.

Någon?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.