Hej! köpte hus för ca ett år sedan och bytte då all panel men nu har vi stött på problem då vi inte vet som ska vara längst ner på huset förr var de sten men vi tog bort dom då de var trasiga och fula tänkte att de går ju lätt att bara köpa nån skiva och sätta dit (lite naivt nu i efterhand) har googlat ihjäl mig men hittar inga svar på vad det är som ska vara där.. hjälp :)

Grått hus med stående panel och stuprör vid ena hörnet, asfalterat underlag med ett rött märke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Sockelskiva eller mineritskiva?
Vad ör det bakom längst ner? Betong?
 
  • Gilla
Herzig
  • Laddar…
ja precis det är betong där
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.