26 241 läst ·
150 svar
26k läst
150 svar
Bosch vinkelslip blev dammig - garantiärende ogillas
Ifall jag hade varit en lite högre chef på Bosch och nu läst detta så hade jag sett till att några behövde byta arbetsuppgifter alternativt nytt jobb.TuXy skrev:Det roliga i historien är ju att Bosch skiter i oss som konsumenter eftersom man från deras sida har läst igenom hela denna tråden och sett vad jag skrivit. Min gissning är att ni tre som ovan skrivit att ni inte tänker köpa Bosch fler gånger, ja nu är vi fyra stycken inom loppet av 10 minuter. Tänker även på de 7866 läsare som bildat sig en uppfattning om Bosch som företag. Undra hur många av dessa 7866 som kommer att köpa sig Bosch framöver. Alla jag känner vet ju om hur min vinkelslip fungerade och hur jag blev behandlad och jag misstänker att många av de 7866 stycken även har vänner och bekanta som inte kommer bli rekommenderade att köpa Bosch. Genomslagskraft som heter duga via detta forumet!
Bosch är ett rätt stort företag och den skandinaviska delen är nog rätt liten i sammanhanget. Men som så ofta har de väl någon ekonom, som bara ser till de siffror han kan skicka till huvudkontoret i slutet av månaden, som bestämmer lokalt här.
Fruktansvärt dåligt agerande av Bosch, dom skulle nog omformulera sina instruktionsböcker så det klart framgår att dom inte tål vad dom idag säger att dom gör.
Jag har också en gammal Skil som jag kapar tegel med den är fruktansvärt hårt hanterad och låter som ett tröskverk men går gör den. Skil ingår väl i Bosch-koncernen så kunskapen bör ju finnas.
Bosch serviceavdelning är baserad i Danmark och min uppfattning om deras hanterande av de ärenden jag haft det tvivelaktiga nöjet att kontakta dom om säger mig att kundrelationer är inte deras starka sida.
Kanske skulle maila en länk till Bosch om denna tråd
Jag har också en gammal Skil som jag kapar tegel med den är fruktansvärt hårt hanterad och låter som ett tröskverk men går gör den. Skil ingår väl i Bosch-koncernen så kunskapen bör ju finnas.
Bosch serviceavdelning är baserad i Danmark och min uppfattning om deras hanterande av de ärenden jag haft det tvivelaktiga nöjet att kontakta dom om säger mig att kundrelationer är inte deras starka sida.
Kanske skulle maila en länk till Bosch om denna tråd
Ganska stor skillnad att kapa och slipaceson skrev:Fruktansvärt dåligt agerande av Bosch, dom skulle nog omformulera sina instruktionsböcker så det klart framgår att dom inte tål vad dom idag säger att dom gör.
Kanske skulle maila en länk till Bosch om denna tråd![]()
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Det här är ju skrattretande dåligt.