4 033 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
Bosch pof 1400 för 60 pund...
Jag beställde denna för från amazon.co.uk och fick den inom 7 dagar rätt på dörren. Av någon konstig anledning tog dom bort moms på routern, men jag betalade moms på frakten... Routern kostade £51.06 utan moms och frakten var på £8.15 med moms. Under 60 "quid" för denna router hem på dörren var ett kanonköp för mig (kostar 1600 SEK där jag bor).
Skalan på sidan av routern är både tum och centimeter (precis som på den "vanliga" modellen om jag minns rätt) men "Fininställningsvredet" är bara tum. Jag använder en adapter til stickkontakten som jag köpt på DX för 1 dollar (vill inte byta kontakt då jag gillar den extra säkringen i UK-kontakter). Svensk manual medfölger.
Hade egentligen tänkt spara ihop till en GMF 1400 CE men detta tillbud var för bra för att ignorera!
Skalan på sidan av routern är både tum och centimeter (precis som på den "vanliga" modellen om jag minns rätt) men "Fininställningsvredet" är bara tum. Jag använder en adapter til stickkontakten som jag köpt på DX för 1 dollar (vill inte byta kontakt då jag gillar den extra säkringen i UK-kontakter). Svensk manual medfölger.
Hade egentligen tänkt spara ihop till en GMF 1400 CE men detta tillbud var för bra för att ignorera!
Jag var på Bauhaus igår och såg att den "Svenska" modellen har exakt samma skala på fininstallningsratten. Om jag förstår det rätt så är det markerat så är dom extra 0.1 och 1 markeringarna på ratten i meterskalan.
Klicka här för att svara