4 033 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
Bosch pof 1400 för 60 pund...
Sida 1 av 2
När jag letade hittade jag följande:
"
Baby, Beauty, Clothing, DIY & Tools, Electronics, Health (excluding medicine), Home & Garden, Jewellery, Kitchen, Office Products, Shoes, Sports and Watches items
på sidan so heter "This page displays where each item type can be sent to"
eftersom den ligger i DIY & Tools borde den alltså gå till sverige. Lyckades du dessutom beställa den verkar det ju bra. Dom borde ju ha något filter som sa ifrån annars.
Var ett väldigt bra pris på den, och det var väl en helt OK frakt också (om den nu faktiskt var beräknad på att den skulle till sverige.)
"
Baby, Beauty, Clothing, DIY & Tools, Electronics, Health (excluding medicine), Home & Garden, Jewellery, Kitchen, Office Products, Shoes, Sports and Watches items
- United Kingdom (England, Northern Ireland, Scotland and Wales), Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland (Republic of), Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain and Sweden.
på sidan so heter "This page displays where each item type can be sent to"
eftersom den ligger i DIY & Tools borde den alltså gå till sverige. Lyckades du dessutom beställa den verkar det ju bra. Dom borde ju ha något filter som sa ifrån annars.
Var ett väldigt bra pris på den, och det var väl en helt OK frakt också (om den nu faktiskt var beräknad på att den skulle till sverige.)
Idag kom fräsen fram. Cirka 20 dagar före beräknat leveransdatum som iof var en månad efter dispatch..
Amazon har kontinuerligt skickat info om förseningar från Bosch och sedan skickat info om när det packats och även kollinummer att spåra paketet med. Extremt bra service..
800 kronor totalt och tre spännhylsor som vad jag kan förstå verkar passa 6-8 mm trots att det talats om att det inte ska ingå mm-skala från uk..
Däremot sitter finjusteringsskalan lös under skruvvredet men det är enda kruxet hittils.
Mycket nöjd med Amazons service och halva priset jämfört med i Sverige..
Amazon har kontinuerligt skickat info om förseningar från Bosch och sedan skickat info om när det packats och även kollinummer att spåra paketet med. Extremt bra service..
800 kronor totalt och tre spännhylsor som vad jag kan förstå verkar passa 6-8 mm trots att det talats om att det inte ska ingå mm-skala från uk..
Däremot sitter finjusteringsskalan lös under skruvvredet men det är enda kruxet hittils.
Mycket nöjd med Amazons service och halva priset jämfört med i Sverige..
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Roligt!
Har för mig att någon här, minns inte vem, beställde ett anhåll eller något från Incra via Amazon.co.uk.
Har för mig att någon här, minns inte vem, beställde ett anhåll eller något från Incra via Amazon.co.uk.
Hittar bara från £150: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb...eywords=bosch+pof+1400&sprefix=Bosch+pof+1400
Utgången deal? Låter väldigt billigt, piratmaskin eller en faktiskt bra deal?
Utgången deal? Låter väldigt billigt, piratmaskin eller en faktiskt bra deal?
Ingen piratmaskin.. Skulle bli väldigt förvånad isf iaf.. Har precis använt den och den är identisk med de som säljs i Sverige förutom en annan skala på fininställningsvredet som även sitter något lösare än vanligt men annars ingen skillnad...Tobbe Arnesson skrev:
Det kan vara slut på kampanjpriset, det är snart en månad sedan jag beställde.. Sedan tog det ett tag innan Bosch kunde leverera till Amazon enligt deras säljavdelning därav dröjsmålet... Läste om priset på ett engelskt forum som tipsade om priset..
Vill minnas att det fanns en till nätbutik som sålde för samma låga pris men de skickade dock inte till Sverige..
Dåså, grattis! 
Tack men jag prioriterar andra inköp just nu, jag försöker ändå hålla koll på priserna för handöverfräs lär införskaffas innan året är slut (precis som en massa andra träbearbetningsverktyg)...
Jag fick en månads leveranstid då jag beställde. Dock kom den cirka 7 dagar efter att de packeterat den.. Har inte fräsen framför mig men det kan nog vara tum. Noterade bara att det inte är mm...Willy N skrev:
Sen satt den delen så löst att den känns ganska onödig.. På de jag testat i Sverige att skalan betydligt hårdare..