Har länge varit sugen på att skaffa en fjuttdragare (någon av 10.8 Voltarna) men en sådan skulle nog överlappa mycket mer med min befintliga dragare (DS14DL) än en sådan här liten sak.
Spontant så tycker jag den verkar vara ett perfekt komplement till en större allt-i-allo-dragare för de flesta hemmafixare? Borde komma åt precis överallt, dubbla batterier, ok pris, ryms i fickan...
Verkar vara en IXO med lösa batterier. Den är ju inte starkare. I så fall hade jag nog köpt ixon med excenter istället. Jag gillar min, perfekt till småpul.