Vafalls, även fast jag nu skall köpa en Domino också så skulle jag aldrig sälja min Makita kexmaskin ... Dominon är ju mer ett komplement, kommer du inte att sakna kexaren?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.