14 990 läst ·
34 svar
15k läst
34 svar
bosch krysslaser, bra eller ej?
Jag har ett rätt bra kamerastativ som dessutom blir skapligt högt, men i adapterplattan är inte skruven tillräckligt lång för att det ska gå att skruva fast min B&D krysslaser. Går det att hitta någon typ av förlängnings-bit tror ni? Typ inv ¼ till utv. ¼?
En M6 skruv kan gå att skruva fast i en 1/4" mutter även om man inte kan få det att bita riktigt, kan vara det som har lurat dig, de ser ju dessutom snarlika ut om man inte har den andra att jämföra med...Mikael_L skrev:
Att göra tvärt om går dock ICKE!
serdt: Tveksam till om det finns, känns svårt att få det stadigt *om* det skulle finnas..
En hög mutter för förbindning, en låg för låsning och en avsnoppad skruv som förlängare.serdt skrev:
Klicka här för att svara