• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
P
Trevligt med lite nyheter från bosch! Dom lär visa massor med nyheter nu den 14 sep i Berlin då de ska ha nåt event där! kanske visar en Europeisk GKF125(uppdaterad GKF600 i staterna) GCM 10 GDL, lite nya borstlösa maskiner och kanske reaxx sågen om nu inte den också blev stoppad här i europa?

• Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Det låter som nåt att se fram emot. (y)

CTL26 vad är det för beteckning GAS55M AFC heter det väl;)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
CTL26 vad är det för beteckning GAS55M AFC heter det väl;)
Fjöstool är det nog om det står CTL......

Vad konstigt. Jag har alltid tyckt att en sådan där handhållen liten dammsugare verkar helt meningslös.

Jag inser att jag varit ovetandes om att Bosch haft sådana i sitt sortiment. Men nu när jag vet det så hittar jag massor av användningsområden och vill jag köpa en direkt... Jag måste ju vara rätt rejält hjärntvättad :D

• Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
mexitegel mexitegel skrev:
Jag inser att jag varit ovetandes om att Bosch haft sådana i sitt sortiment. Men nu när jag vet det så hittar jag massor av användningsområden och vill jag köpa en direkt... Jag måste ju vara rätt rejält hjärntvättad :D
Har haft min bosch 12v handdamsugare i några år nu.. Bara använt den i bilen och när jag satt upp nån tavla eller hylla på väggen. Vilka fler områden har du hittat?

Tja, det är väl typ dom, förutom att man kan sitta och beundra den vackra blå färgen :crysmile:

Jag har funderat på att köpa en till köket. Varför betala för kassa litiumbatterier i en Electrolux eller liknande när jag redan har blå Bosch 18 V?

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
siggebo siggebo skrev:
Jag har funderat på att köpa en till köket. Varför betala för kassa litiumbatterier i en Electrolux eller liknande när jag redan har blå Bosch 18 V?
Hos oss är det tyvärr så att föremål som ska förvaras i allmäna utrymmen måste passera estetiska rådets nålsöga. Jag har fått pensionera goda idéer som tryckluftuttag i köket och justersåg i vardagsrummet, t.ex.

• Gilla
Valkyr och 3 till
  • Laddar…
Även Bosch skulle ju kunna göra en serie elverktyg som faktiskt är snygga. Och då menar jag stå framme inne i huset snygga

mattiasp mattiasp skrev:
Hos oss är det tyvärr så att föremål som ska förvaras i allmäna utrymmen måste passera estetiska rådets nålsöga. Jag har fått pensionera goda idéer som tryckluftuttag i köket och justersåg i vardagsrummet, t.ex.
Jag tror att min hushållsminister går att övertyga med ett erbjudande om mer dammsugning. Men hon är i allmänhet fruktansvärt tolerant mot mina upptåg...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.