2 308 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Bosch kommer med 2st nya 18V dammsugare i höst.
http://www.bosch-presse.de/presspor...ional-from-bosch-for-professionals-97280.html
http://www.bosch-presse.de/presspor...ional-from-bosch-for-professionals-97344.html
Tycker båda ser lite småintressanta ut.
Smidigt att dammsuga ur bilen utan att behöva ta fram CTL26:an eller nån gammal Electrolux som fått flytta ut i garaget.
Båda verkar vara beställbara from. september.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Trevligt med lite nyheter från bosch! Dom lär visa massor med nyheter nu den 14 sep i Berlin då de ska ha nåt event där! kanske visar en Europeisk GKF125(uppdaterad GKF600 i staterna) GCM 10 GDL, lite nya borstlösa maskiner och kanske reaxx sågen om nu inte den också blev stoppad här i europa?
Vad konstigt. Jag har alltid tyckt att en sådan där handhållen liten dammsugare verkar helt meningslös.
Jag inser att jag varit ovetandes om att Bosch haft sådana i sitt sortiment. Men nu när jag vet det så hittar jag massor av användningsområden och vill jag köpa en direkt... Jag måste ju vara rätt rejält hjärntvättad
Jag inser att jag varit ovetandes om att Bosch haft sådana i sitt sortiment. Men nu när jag vet det så hittar jag massor av användningsområden och vill jag köpa en direkt... Jag måste ju vara rätt rejält hjärntvättad
Har haft min bosch 12v handdamsugare i några år nu.. Bara använt den i bilen och när jag satt upp nån tavla eller hylla på väggen. Vilka fler områden har du hittat?mexitegel skrev:
Hos oss är det tyvärr så att föremål som ska förvaras i allmäna utrymmen måste passera estetiska rådets nålsöga. Jag har fått pensionera goda idéer som tryckluftuttag i köket och justersåg i vardagsrummet, t.ex.siggebo skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 960 inlägg
Även Bosch skulle ju kunna göra en serie elverktyg som faktiskt är snygga. Och då menar jag stå framme inne i huset snygga
Jag tror att min hushållsminister går att övertyga med ett erbjudande om mer dammsugning. Men hon är i allmänhet fruktansvärt tolerant mot mina upptåg...mattiasp skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Byta FLVP Bosch EHP mot vad? Quantum, Bosch eller Nibe?
Värmepumpar -
Kommer betongmassan trycka ned uppstickande golvvärme rör?
Fyllnadsmassor -
Hur kommer man åt under torktrumman på Bosch torktumlare serie 6?
Tvättstuga -
När kommer Bosch med fettspruta?
Verktyg & Maskiner -
Prisa gud, här kommer skatteåterbärinen: Bosch GEX 125-150 AVE eller GEX 150 Turbo?
Verktyg & Maskiner