9 164 läst ·
36 svar
9k läst
36 svar
Bosch Indego 1000 kontra 1300
Jag har läst att 1300 har en annan basstation med knappar för lite funktioner(hem,stopp), samt stöder att man flyttar roboten mellan tre ytor med var sin basstation.
Det finns en bruksanvisning som beskriver båda modellerna på nätet.
I övrigt verkar ju klipparna vara identiska. Som många skriver verkar ju ytan de klarar vara underspecad. Jag har precis köpt en Indego 10, då jag inte tycker det verkar något lyft med 1300 för min del.
Batterikapaciteten är ju nästan som Husqvarna 330X som ska klara 3300m2.
Det finns en bruksanvisning som beskriver båda modellerna på nätet.
I övrigt verkar ju klipparna vara identiska. Som många skriver verkar ju ytan de klarar vara underspecad. Jag har precis köpt en Indego 10, då jag inte tycker det verkar något lyft med 1300 för min del.
Batterikapaciteten är ju nästan som Husqvarna 330X som ska klara 3300m2.
Redigerat:
Jag hade ett roligt samtal med bosch service i dag.
De påstår att indego 1000 har programversion 5.8 medan indego 1300 har version 5.9.
I indego 1300 kan man hantera 3 olika trädgårdar vilket hängde ihop med versionen
De påstår att indego 1000 har programversion 5.8 medan indego 1300 har version 5.9.
I indego 1300 kan man hantera 3 olika trädgårdar vilket hängde ihop med versionen
Klicka här för att svara