Någon som har denna?Kännde på den i butik förra veckan och den kändes ju ruggigt lätt för att vara 18v?!Sen så är den ju ruggigt kort också..eller är 14,4 bättre?
Hade först tänk köpa 2st 10.8v dewalt för att komplettera min 14,4 hitachi men nu blev
jag ju lite kluven:)...för jag låbade ju givetvis ut min andra 14,4 och den kom tillbaks sönderkörd:(...
//
M
 
Om du redan har en 14,4v så låter det ju nästan som att dewalt 10,8:orna vore bättre...... :)
 
det är ju sant, men när jag höll i den så väcktes ha begäret då den nästan kändes som en 12v i
tyngd:)....men som du säger så kanske jag ska stå fast vid 10.8:orna...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.