1 714 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Bosch GSR 14.4-2LI, bra pris?
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=191817
Är en av många trådar där den dragaren har synats.
Är en av många trådar där den dragaren har synats.
När jag har sett de maskinerna på kampanj på Jula, Beijers och XL-bygg till ungefär det priset så har det alltid varit i kartong utan L-boxx. Det verkar vara ett vanligt pris när den är på erbjudande men behöver du en nu så slå till för det går inte att hitta dom till det priset särskilt ofta, och dom går åt fort.
Köpte den igår men såg idag att ICA Maxi säljer 18v för 1599:-. Är det ett bättre köp?
Gällande box eller pappkartong så har jag i princip aldrig skruvdragaren nedpackad utan den står redo på arbetsbänken.
Gällande box eller pappkartong så har jag i princip aldrig skruvdragaren nedpackad utan den står redo på arbetsbänken.
Samma här, dock är L-boxxen trevlig de ggr man ska ha med sig skruvisen, laddare och batteri nån annanstans än på arbetsbänken.
Jag kör själv en 14.4-LI-2 Pro nånting, men i det här fallet tror jag min magkänsla gjort att jag gått på 18V på MAXI.
Jag kör själv en 14.4-LI-2 Pro nånting, men i det här fallet tror jag min magkänsla gjort att jag gått på 18V på MAXI.
Klicka här för att svara