16 010 läst ·
53 svar
16k läst
53 svar
Bosch GSR 12V-15 FC eller något annat som del av grunduppställning?
Vad var priset när denna tråd var aktuell? Var det 2250:- då också? Är sugen på att skaffa mig en och tänkte förhandla lite med virkesleverantören till uterummet och se om jag kan få något bra pris 
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
När jag köpte i slutet av sommaren förra året betalade jag 1682 (dock med gamla lboxxen), men vad den en gång kostat är väl mindre intressant om det är idag du ska förhandla med en, priset då kan ju mycket väl varit en kampanj där Bosch tog del av prissänkningen (borde ha varit om marginalerna är oförändrade sen jag sålde elverktyg för 15 år sedan)
/U
/U
Nej självklart är det ju dagens pris som gäller på det viset. Jag var mer nyfiken på hur billig den var då. Men jag får väl vara nöjd om jag kan få den för typ 2kullberg skrev:
När jag köpte i slutet av sommaren förra året betalade jag 1682 (dock med gamla lboxxen), men vad den en gång kostat är väl mindre intressant om det är idag du ska förhandla med en, priset då kan ju mycket väl varit en kampanj där Bosch tog del av prissänkningen (borde ha varit om marginalerna är oförändrade sen jag sålde elverktyg för 15 år sedan)
/U
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Hehe om den klarar såna där skruvar så bådar det ju gott. Jag är mest ute efter vinkelchucken och den med offset och då är det ju oftast mindre skruvar det handlar om och då känns det även rätt med 12V jämfört med 18V även om jag gillar handtagen bättre på 18V. Är även sugen på att skaffa den lilla kantfräsen och den lilla sticksågen för de lite mindre uppgifterna.ullberg skrev:
Någon som vet vad de tomma platserna i L-BOXX-inlägget är till för? Jag menar främst facket ovanför hölstret som ser ut att vara format efter något särskilt. Någon som fyllt upp den med något spännande? Även facket för hölstret känns ju som att det skulle kunna användas för något roligare 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "bitssats"
Bitssats 19 delar FAST
Ett urval av bits
425 kr inkl moms
Läs mer