Var väl "bara" bygglovet som saknades.
Åkte förbi och det såg ordentligt gjort ut
vet du hur det gått? ( Du verkar bo närheten ?)Är det klart? hur blev det ? ska det rivas ? Vore kul med en liten uppdatering även om inte cc kan göra det själv.
vet du hur det gått? ( Du verkar bo närheten ?)Är det klart? hur blev det ? ska det rivas ? Vore kul med en liten uppdatering även om inte cc kan göra det själv.
Nej bor inte alls i närheten, jag bor i Dalarna 😄
Men brukar bo hos en bekant som bor i närheten, var förbi när jag skrev inlägget men inte nåt mer efter det tyvärr.
Får nog göra en tur förbi nästa gång man är i stan
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.