3 917 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Bortskänkes!
Men vi har en datorskärm "Compaq 17 tum, Mv720" som står på vinden till ingen nytta, någon som vill HA den? Bortskänkes mot avhämtning i Mariestad! Svara i ett direktmeddelande!
Edit: Bytte namn på tråden, hoppas bara inte Marlene har något emot detta...
Edit: Bytte namn på tråden, hoppas bara inte Marlene har något emot detta...
Det här verkade funka bra, jag provar jag också:
Jag har 30 000 liter kutterspån på vinden, till ingen nytta. Är det någon som vill ha? Bortskänkes mot avhämtning i södra Stockholm.
Målgrupp: Större häststall, kaninuppfödare eller motsvarande.
Jag har 30 000 liter kutterspån på vinden, till ingen nytta. Är det någon som vill ha? Bortskänkes mot avhämtning i södra Stockholm.
Målgrupp: Större häststall, kaninuppfödare eller motsvarande.
Klicka här för att svara