Men vi har en datorskärm "Compaq 17 tum, Mv720" som står på vinden till ingen nytta, någon som vill HA den? Bortskänkes mot avhämtning i Mariestad! Svara i ett direktmeddelande!

Edit: Bytte namn på tråden, hoppas bara inte Marlene har något emot detta...
 
Tack snälla nu blev jag av med den! :)

/Sophia
 
Det här verkade funka bra, jag provar jag också:

Jag har 30 000 liter kutterspån på vinden, till ingen nytta. Är det någon som vill ha? Bortskänkes mot avhämtning i södra Stockholm.

Målgrupp: Större häststall, kaninuppfödare eller motsvarande.
 
*lmao*
 
Jag tycker det borde vara ett forum för skänkning av prylar.
Finns nog en hel del folk som har för mycket bråte som är användbart av andra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.