Borsta rödfärgsfasad blir fort tröttsamt tycker jag. Speciellt som vi har liggande panel.
Nån på forumet som provat maskinborstar?
Kollat på några modeller såsom Fartools Renovator REX 120C och Univerter...
Fartools maskinen är billig men verkar väga nästan 5kg vilket lär dräpa axlarna på nolltid...
Univerters maskin är grisdyr, möjligen lättare med sina 1.7kg + borrmaskin men nog bättre ergonomiskt.
Vad säger forumet?