Min borrhammare har slutat fungera.
Det är Julas röda Meec 800kr varianten, ca 3år gammal.
Borrar jag i luften så roterar borret men så fort jag sätter det mot betongen så slutar det rotera och slår bara.
Bilningsläget funkar som det ska.
Nån som har nån ide om felet?