Jag har köpt en teknikk/ slavtank från borö, 500 liter med beredare och shuntgruppe til radiator.
Det er inte den bästa man kan ha och med kulvert och radiator och gulvvarme
så har tanken inte så mange tilkoblings muligheter...
Frågan er: kan jag koble uttag til gulvvärmen i toppen av tanken, tilsammen med en avluftare ? Tanken har 3/4 tilkobling i toppen som jag tror er tänkt til expansjon och avluftare.

Fins det ritning på innkobling av teknikkank, gulvvärme, radiator och kulvert på forumet ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.