Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Tack för infon johan_mig! Jag har varit med här ett tag men helt missat detta
Brukade klicka på rubriken först och därefter på första olästa. Detta spara massor av klick. Kanske behövs någon klistrad tråd med råd av denna typ. Eller också finns det redan men jag har missat den. Eller också fattar alla andra utom jag detta...


Klicka här för att svara

