Jag behöver tips om en bra avloppslösning när man som i mitt fall bor uppe på ett berg fast i en sänka.
Det finns ett ställe där tomten lutar ut från huset fast allmänningen där bak är ett kärr med vad som verkar vara ganska långsam avrinning.
Förstår att det är svårt när man inte vet hur tomten ser ut men kanske någon har samma problem med att infiltration verkar funka mindre bra.
Jag har säkert glömt massa info som är viktig