783 läst ·
4 svar
783 läst
4 svar
Bo/Villamässa
Vi har nyss varit på Husexpo, och jag kan säga att det var rätt så intressant att se husfabrikanter med hus som man annars inte har möjlighet att undersöka där man bor.
Sedan så kan man ju få lite större inblick i vad man vill ha, respektive INTE vill ha i sitt hus.
Jag tycker det var värt att fara i alla fall, även om vi saknade en del firmor som inte var representerade på Husexpo.
Sedan så kan man ju få lite större inblick i vad man vill ha, respektive INTE vill ha i sitt hus.
Jag tycker det var värt att fara i alla fall, även om vi saknade en del firmor som inte var representerade på Husexpo.
Jag har varit på båda ställena ett flertal gånger. Tycker att det gav MYCKET. Vi beställde vårt hus efter att ha sett det på en av utställningarna - blev genast förtjusta i det.
Man kan få massor av broschyrer och information. Man kan gå runt i husen och känna efter vilka fabrikat som man aldrig skulle kunna tänka sig (mycket värt det också!) och vilka som kan vara intressanta. Man får idéer om planlösningar och kanske nya infallsvinklar.
Jag tycker att det är toppen med dessa utställningar!
Man kan få massor av broschyrer och information. Man kan gå runt i husen och känna efter vilka fabrikat som man aldrig skulle kunna tänka sig (mycket värt det också!) och vilka som kan vara intressanta. Man får idéer om planlösningar och kanske nya infallsvinklar.
Jag tycker att det är toppen med dessa utställningar!
Vi har precis varit på Husexpo!
För att nyansera den här tråden lite då!, Vi tyckte faktiskt att det var en besvikelse, hade kanske stora förväntningar eller otur!
Av de ca 50 husen, var det övervägande stugor och små enplansvillor, vi hade önskat fler 1 1/2 och 2 plans-hus. Några av husen var inte ens öppna för dagen. 2 av villorna var riktigt slitna och man fick uppfattningen att de hade funnits på Husexpo i 10 år (kanske de hade) trodde det var nyheter man skulle få se!!!!!
Under vår rundvandring träffade vi endast på 2 säljare, alla övriga kontor var låsta!
Många leverantörer saknades oxå!
Behållningen tycks vara som andra skriver här på forumet
att man får se vad man inte vill ha!
För att nyansera den här tråden lite då!, Vi tyckte faktiskt att det var en besvikelse, hade kanske stora förväntningar eller otur!
Av de ca 50 husen, var det övervägande stugor och små enplansvillor, vi hade önskat fler 1 1/2 och 2 plans-hus. Några av husen var inte ens öppna för dagen. 2 av villorna var riktigt slitna och man fick uppfattningen att de hade funnits på Husexpo i 10 år (kanske de hade) trodde det var nyheter man skulle få se!!!!!
Under vår rundvandring träffade vi endast på 2 säljare, alla övriga kontor var låsta!
Många leverantörer saknades oxå!
Behållningen tycks vara som andra skriver här på forumet
att man får se vad man inte vill ha!
Klicka här för att svara