Hej,

Jag funderar på att anlita BM Hus. Är det någon som vill dela med sig om sina positiva och negativa erfarenheter av BM Hus.

Tacksam för svar!
 
Från 2015 iof.. men vad bestämde ni er för? Blev det BM Hus? Är själv inne och tittar på deras Lovisa :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.