Hej!
Har länge velat göra något fint här, men skjutit det framför mig. Men nu är det lite extra aktuellt då min lilla kille älskar att göra runt i vattnet/leras som bildas där efter regn.vattnet blir inte mer än någon centimeter djupt. Kan man ta någon gruskross som bas för dränering och sedan bygga på med finare gris och någon strandblomma som klarar att stå i vatten då och då? Och gärna då suga upp detta vatten. Råd mottages mycket tacksamt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder