Jag ska bygga en blomlåda men vad ska jag använda mig av för virke? Läst blandat om impregnerat eller inte. Samt så undrar jag vad jag ska ha i botten? Fiberduk?
Tänkte måla den vit dessutom så frågan är då vilken färg jag ska ha och kan man måla impregnerat?