Service på värmepump.
Flaggade innan att expansionkärl troligtvis trasigt.
Tekniker på plats konstaterade att det var helt paj och behövde bytas.
Under servicen frågade jag vad det kommer kosta, runt 1000kr blev svaret.
fakturan landade på 4100kr (minus servicen).
Förstår ju såklart att det tillkommer arbetskostnad och räknade väl med kanske det dubbla (2000kr) men 4000kr för 10-15min jobb känns magstarkt.