Service på värmepump.
Flaggade innan att expansionkärl troligtvis trasigt.
Tekniker på plats konstaterade att det var helt paj och behövde bytas.
Under servicen frågade jag vad det kommer kosta, runt 1000kr blev svaret.
fakturan landade på 4100kr (minus servicen).

Förstår ju såklart att det tillkommer arbetskostnad och räknade väl med kanske det dubbla (2000kr) men 4000kr för 10-15min jobb känns magstarkt.
 
  • IMG_2493.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.