Ska renovera badrummet och då byta ut all inredning.
Jag har inga större design krav, så vanlig standard som går
att få billigt på Jula, ByggMax etc duger fint.
Men är det kass kvalité så att det inte håller i längden?
Blandare och WC har jag förstått att det lönar sig att köpa
lite dyrare, kända märken, då det är större chans ett det finns
reservdelar till dem även om 10 år.