8 615 läst ·
21 svar
9k läst
21 svar
Blinkar blått (automover 315)
Lycka till!C Christian Green skrev:
Spenderade många timmars felsökning och letandes efter ett avbrott för att hitta en skarv som inte var helt intryckt och därför glappade ibland. Så vet hur frustrerande den där lampan är 😅🤣
Medlem
· Blekinge
· 12 220 inlägg
För att underlätta hanterandet och kopplandet har jag monterat banankontakthylsor
i laddstationens chassis och banankontakt på trådarna. Blir mycket enklare vid installation och trådhantering.
F ö ska slingorna vara utdragna och inte på rulle vid test. Man kan lätt testa med multimeter och slingan ska vara mellan 2 och 10 Ohm ungefär.
i laddstationens chassis och banankontakt på trådarna. Blir mycket enklare vid installation och trådhantering.
F ö ska slingorna vara utdragna och inte på rulle vid test. Man kan lätt testa med multimeter och slingan ska vara mellan 2 och 10 Ohm ungefär.
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Nu har det löst sig. Min sista åtgärd var att koppla begränsningskabeln till vänster respektive höger stift på laddstationen, istället för vänster och guide… Känns bra med helt ny slinga då den var otroligt sliten på sina ställen. Otroligt att den funkat trots alla lagningar och uppfläkta plasthöljen. Nu hoppas jag på nio nya år.
Tack till er som återkopplat i tråden!
Tack till er som återkopplat i tråden!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden