Mina föräldrar har ett gammalt hus där målarfärgen på elementen flagar. Dom har satt elementskydd över de flesta elementen för att dölja detta. Detta har medfört att temperaturen blir dålig i dom rummen. Enda termostaten i huset sitter i köket, som dessutom inte har elementskydd.
Har tillbringat hela julen i vantar och yllekofta... så jag undrar kan man blästra och måla om element utan att behöva monterna ner dom?
-Berit