Nu har det hänt två gånger på kort tid att jag efter att ha 1) postat ett inlägg 2) redigerat ett inlägg kommit till en helt blank sida, där jag annars skulle förväntat mig att komma tillbaka till tråden ifråga. Inlägget/redigeringen har kommit fram utan problem, det är bara det att jag fick en tom sida i nyllet.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Har hänt 2 ggr idag.
Protte
Protte
Händer varje gång jag ska skapa eller redigera.
(sedan ~2dagar sedan)
Informationen sparas. jag backar en eller två sidor och trycker på uppdatera så ser jag den nya sidan.
Trodde det var pga min nya router så satt och klurade vad tusan som kunde spöka.
(sedan ~2dagar sedan)
Informationen sparas. jag backar en eller två sidor och trycker på uppdatera så ser jag den nya sidan.
Trodde det var pga min nya router så satt och klurade vad tusan som kunde spöka.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Inte bra, kollar på detta imorgon.
Moderator
· Stockholm
· 57 809 inlägg
Har hänt mig också senaste dagarna. Framförallt (alltid kanske) när jag redigerar ett inlägg.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är för många uppdateringar i koden nu mitt i sommaren.
Med småändringar som säkerligen Per inte kan i grunden,
och inte har orsakat eller har kontroll över.
Dags att ta lite semester nu Per, och ta en uppdatering i slutet på augusti/början på september!
Då du kan ta dig tid att kolla igenom allt, och hålla huvudet kallt
Med småändringar som säkerligen Per inte kan i grunden,
och inte har orsakat eller har kontroll över.
Dags att ta lite semester nu Per, och ta en uppdatering i slutet på augusti/början på september!
Då du kan ta dig tid att kolla igenom allt, och hålla huvudet kallt

