Hallå igen ja har precis intallerat en varmvatten beredare med blandningsventil. Men kom då på i sista sekund att jag ska dra 22 mm koppar rör istället och fundera då på att ta bort blandningsventilen istället. Efter som den ändå står på Max hela tiden och jag inte har några barn som kan skålla sig på vattnet. Men tacksam för snabba svar mvh
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så där ser det ut i nu läget inga nyare kombinations grejer utan helt eget byggt och funkar perfekt men hur kan jag få ut mer varmvatten än beredarens volym med hjälp av att blandaren sitter där. Max ut tempratur på varmvattnet i varmvattenberedaren är 65 grader och blandaren står på 65 grader hela tiden så hur kan jag få mindre vatten om
Jag tar bort den ?
Klicka här för att svara