Fast du har en 40 c/c, du ser ju vattenrören under blandaren.
https://www.rinkabyror.se/artikel/fmm-duschbl-9000e-40-c-c-ansl-ned-utlopp-upp/
https://www.rinkabyror.se/artikel/fmm-duschbl-9000e-40-c-c-ansl-ned-utlopp-upp/
Ja, vid 15 cc eller 16 cc som vi har som standard i Sverige kommer rören inifrån väggen. Det du har är ju en fullösning, köp en nedåtgående 40 cc och dra rören rakt uppåt istället som man bör men då får ju rören kapas osv.....
Okej, då har jag lärt mig något nytt. Tack för svaren
Klicka här för att svara

